Daisypath - Anniversary

Monday, August 1, 2011

Selamat Berpuasa.

Aloha 굉장 ...


Happy Puasa Day yawww~


Dalam happy2 pegi bazaar pon sedey jugak sebab kehilangan kucing sehari seblom puasa...
Whatever happen...LIFE MUST GO ON~

Buat masa sekarang,dalam seminggu...dua hari aku kena tinggal solat Tarawikh...
kerana ???
kerana tuisyen~

Tapi,tuisyen pon satu ibadah gak kan?
hehehehe...

Apa2 pun,
sekarang aku tengah pulun kepada 3 benda :

1) Puasa
2) trial SPM
3) Raya- ( paling pulun )


Tadi,masa tengah google lirik2 lagu...
Aku tertekan satu link yg bila webnya dibuka aku trus TUTUP balik...
mengucap pnjng aku time tu~diminta x dilekatkn bnda2 tu kt kepala aku...
p/s: Kepala otak aku nie jenis mudah lupa....alhamdulillah~
never thought there is a place like this in Korea...  =.="


" apa yg ko tekan we? "

Jeju Loveland (제주러브랜드) (also known as Love Land)

Kalau nak buat research silakan lah...tapi kalau rasa bila
da tngok bnda2 plek mcm nie memang ssah nak keluar dari kepala...
lebih baik xpayah...



THAT'S ALL YAWWW~





Lots of Love,
MizMaknae.



No comments: