Daisypath - Anniversary

Saturday, August 20, 2011

Shopping Raya!




Hari ni......................
SHOPPING!!!

Okie.SALE memang banyak !

Shuka3!
Macam2 shopping hari ni...
rsanya mmg da dekat RM1000~

Mau taknya...
Baju Melayu abah + Seluar abah + T-shirt abah + Kemeja abah = RM699
Maka...dapat la jam tgn free drpd John Master.
Cadar katil aku ( katil aku?! ) = RM180 *Harga selepas diskaun
Kasut raya aku = RM59 *Mama Add.Math!!! Saya da jumpa kasut cikgu!!
Underwear = RM140 *perlu ke bagitau?

Time pegi bli kasut jumpa dengan anak Mak G,
Fassya R'ain
Dia keja kat bahagian kasut...
( tak sangka dia lagi pendek drpd aku...opppss! shorry Ain! Jokin' )

Then,teruskan perjalanan dengan mengisi borang peraduan...
Harap2 la boley menang...dapat tempat ke-5 pon jadi la...
Kot2 la tuah dapat album 2PM melekat kat borang2 tu...
*haisshh~xhabeh2 ngn album 2PM dia~


Lepas tu kami balik lerrr...tunggu g...
apa2 pon shopping memang best!!


Lots of Love,
MizMaknae.



No comments: