Daisypath - Anniversary

Monday, August 15, 2011

Trial Part 1

Yesterday,paper BM 1 & 2...
Urrgghh!! told ya earlier ~  I HATE BM
Ada ja yang buat aku sakit + luluh hati...

Today,paper BI 1&2 dan SEJARAH 1...

Okie.Mari ! Mari ! Tuan punya blog nak cite.
Aku sangat frust dengan BI paper 1...
bkn sebab susah...bukan sebab ink pen habis tgh jalan...
tapi...because of TIMES...
Times given was 1 hour and 45 minutes,
tolong lah! that's not enough for me!!!!!
urrggghhh!
Penat2 aku susun storyline untuk story tu~
But aku terpaksa cut banyak part ( cewahh! macam pengarah filem plak... )
Tension2!

Sejarah paper 1 boley tahan la..
nak kata susah,xla susah sgt...
nak kata senang,xla senang sgt...
tapi time Mama check kertas aku,Mama kata aku salah 7~
Jeng! Jeng! Jeng! Biaq betoi !
Kalu betol...aku bahagia...

BI paper 2 yg buat aku geram~
bukan sebab susah...bukan sebab ink pen habis tgh jalan...
tapi...because of TIMES...
Times given was 2 hour and 15 minutes,
damn yaww!
Masa 2 hour and 15 minutes nie sepatunya bagi kat paper 1!!
Lepas aku buat habeh paper 2 nie...
my eyes landed on the clock...
lagi 50 minit baru habis msa menjawab~ =.="
huh! not fair at all...

See that hot body ?

see that hot guy ?
for those who don't recognize him ( kamu tidak sepatutnya tidak mengenali dia ! ),
he is Kim Hyun Joong.

He's coming to Malaysia on August 20...
Apa-apa pun,aku tak berpeluang nak bertemu dgn dia~*sob~sob :'(
Anyway...WELCOME TO MALAYSIA AGAIN OPPA! 

Kata kawan aku :" we...ashraf tu handsome doe~"
Maka...aku pun gelak~

I think the whole world had recognize who is Ashraf Haziq...
Nak tahu siapa dan dan mengapa dia famous...
Maka...carilah sendiri~
hahaha! malas aku nak crita balik...
Tapi,aku suka dia...( suka dengan attitude dia la...toksah pikiaq kot len~ )
He always smile in front of the camera...
Katanya juga,dia tak marah dengan orang2 yg pukul+rompak dia tu~
Kalau aku..............................tak tau la......
Honestly,saya bukan seorang yang penyabar




Lots of Love,
MizMaknae.



No comments: