Daisypath - Anniversary

Wednesday, August 17, 2011

Trial Part 3

Okie. post nie untuk apa yg berlaku kelmarin...


Got Math. 1 , Math. 2 and Pendidikan Islam 2 :

Math. 1 -

Depa kata susah....aku kata sangat susah...
Oh well~ Cikgu pon kata paper 1 tu susah...
hahahahaha!
Sukanya aku bila cikgu kata SUSAH jugak~ ( GILAKAH ANDA? )

Math. 2 -

Depa kata boleh tahan...aku kata x boleh tahan...
hahahahaha! *ketawa gedik
Yo la~ aku bukan berotakkan MATH.
Math is totally not my subject!

Pendidikan Islam 2 -

Boleh tahan la jugak....
X bley tahan dengan budak2 yang baling mercun tu!
Daripada macam2 jawapan aku nak tulis...HILANG TERUS !
DARN YOU!!
AKU SUMPAH BUDAK2 YG BALING MERCUN TU PUTUS TANGAN/JARI !!
PALING TAK PON MUKA MELECUR+MATA BUTA !!





p/s: Saya memang kejam...anda patut tahu tentang itu...





Lots of Love,
MizMaknae.


No comments: