Daisypath - Anniversary

Thursday, September 15, 2011

Tak sedar diri.

Tak sedar diri ?
siapa yang pengsan ?

yang x sedar diri tu 5B.
yg pengsan tu x da siapa2 pon...huhu~

Cikgu : " Ingat...SPM lagi brapa hari ja lagi...xsampai 2 bulan lg... "
5B : " Lambat lagi la cikgu... "
*Ish3! apo nak jadi~

Sebenarnya hari ni aku nak meluah perasaan kat ko,굉장...
Pasal seorang perokok...


Orang yang da ketagih ngan rokok mmg sekelip mata ja berubah perangainya...
"Model" pada hari ini si perokok baru,H.
Meh nak cerita betapa buruknya effect ROKOK.
Budak ni baru berjinak dengan rokok tahun nie...
Dulu masa first time masuk 5B,
Alahai.....
bukan main lagi dengan muka innocent ( ewww~innocent sgt ke? )
Lepas dia berkenalan dengan ROKOK...
perangai dia semakin menjadi-jadi...
da berani buat macam-macam.
Maki orang la,Pergi tandas 24/7 dengan alasan nak kencing ( ceh! alasan xmunasabah~kencing mengalahkan orang mengandung ),pegang budak perempuan ikot suka hati, TAK PUASA,dah berani TIPU MAK,
Buat mulut "muah3!" kat budak perempuan ( OMG! OMO! MACAM S**T! )
Kalu dia buat kat aku mmg da lama aku lempang muka dia jadi cam lempeng...
Cikgu-cikgu selalu tegur+nasihat...
tapi seinci pon x nak dengar...Elok la tu~asap rokok da semakin menebal dalam hati,jantung dan paru-paru...
Bila kita kata : " Hang ni busuk r! Hang rokok ka ? "
dia plak jawab : "Mana ada...aku x rokok la~ "
Ceit! Dengan mak hang boleh la hang tipu...
Tapi kalau dengan kami...NO WAY BRO!

FYI,Perokok memang senang dikesan.
So,mengaku je la hang tu merokok!

Apa-apa pun aku berdoa semua student Sciene Stream
dapat flying colors dalam SPM 2011...amin~


p/s: Do visit my husband's page on facebook.


Lots of Love,
MizMaknae.

No comments: