Daisypath - Anniversary

Thursday, October 13, 2011

Making soap.

Atas permintaan ramai...
Experiment membuat sabun dijalankan pada hari ini !

-----

" I like it like it like it ! "
*my first impression...singing Beautiful Target song~

Pagi-pagi da mengadap subjek Chemistry...
3 masa pulak tu...
But I don't care...
better daripada mengadap Physics 3 masa...*sorry En.KeeKee

Ummi ditugaskan untuk bawak air daun pandan...
Yay! Sabun Pandan !

Everyone kalut ambik apparatus2 yang sepatutnya...
and ya! berlaku kemalangan...
Test tube PECAH !!
Tapi bukan aku buat tau...
budak laki yang buat...
Excited terlebih nak goncang test tube untuk
membuktikan ada buih...
Well~tu baru experiment yg sebenarkan~

And yes!
Everyone got their own sabun...
Lastly masa nak basuh apparatus,aku sorang je yang main sabun tu..
Lumur-lumurkan kat tangan aku..
" Cikgu...xdak kesan sampingan kan kalu main...saya nak main nie... "
Habeh tangan aku bau pandan...



Lots of Love,
MizMaknae.

No comments: