Daisypath - Anniversary

Wednesday, November 30, 2011

Long Distance Love


Kekal

or

Tak kekal  

?




Aku sendiri pun tak tau...

Maybe depends kepada couple tersebut...
Ada yang kekal ada yang tak...

Huh~
Honestly, I was sad to know that they've broke up...
She was my BEST FRIEND,
and he was my FRIEND...

Sepanjang diorang couple,
aku jadi orang tengah... *bukan matchmaker tau*
Aku kerja sebagai orang tengah FRIEND aku,
He always wanted me to watch over her...
*Hey! That's what I do in school...Aku jaga dia hari2*

Tapi sekarang...
SPM da tamat...
I'm afraid I can't tengok2 kan dia untuk my FRIEND lagi...
My BEST FRIEND tu pon jarang nak balas mesej *frust jugak kdang2*

Tadi,my FRIEND chat dengan aku kat Facebook...
He told me everything about what happened...

He did it because of his FAMILY and his STUDY.
Jujur aku katakan...
Aku sokong tindakan dia.
We have to think about our family,
Yes! He did the right things...
His siblings wanted to be a doctor just like him...
*owh! banyaknya doktor,tak payah susah2 pegi hospital*

I hope my BEST FRIEND can accept this...

InsyaAllah...
Lepas nie,
dia pon akan buat benda yang sama...
sambung belajar kat IPT...
I hope after that she will understand my FRIEND's situation.

Oh well~When I was in school...
I was really hoping that one day they will get married
with the theme BLUE.
Now...impian tak tercapai...

Apa2 pun,
takkan lari gunung dikejar,
means kalau ada jodoh tak ke mana...



" No great love ever came without great struggle. " 



Lots of Love,
MizMaknae.

No comments: