Daisypath - Anniversary

Wednesday, December 21, 2011

Before Century


Post kali ni bukan pasal filem 3000 B.C
or pasal zaman paleolitik tu ok...

Hari ni,my parents hantar my cousins,
Dayah,Luqman n Iskandar balik umah tok...
Ibu diorang datang hari Jumaat ambek diorang balik KL...
*sunyi pulak rumah ni bila diorang takda*

2 days ago...
ntah macam mana kitorang g bukak album zaman kitorang kecik2 dulu...

Gelak besar dalam rumah hari tu~
HAHAHAHAHA!

Paling banyak gelak pun sebab rambut Luqman je...
Dulu dengan sekarang lain giler !
hahahaha!

Aku pon nak tergelak tengok gambar kecik2 dlu...
Dulu aku sangat tembam
*nak cakap sekarang dia kurang tembam la tu.....*


gambar yg agak shocking sebab my sis peluk one of my cousin,Kimy



this pix....my god! That's Luqman n his aborigine hair !

Oh well...
Kecik2 dulu kan...
we doesn't know anything about STYLE n FASHION
*bertuah tau lahir tahun 90an nie*


p/s: padan muka adik-adik PMR esok !


Lots of Love,
MizMaknae.

3 comments:

Mimi Miaow said...

im smiling....

Puteri Nur Hidayah said...

Alaaaa....!!!!!!! Naper ckit cngat...???!!! Bleh x tag kan smua gmbar yg kita scan masa tu kat FB Dayah...??? PLEASEEEE....!!!! Nk cuci gmbar tu... Brharappp....cngat2...!! Tolong yehhh...

Puteri Nur Hidayah said...

Aduh.....!!! Kenapa sikit sangaet...??? Nak semua.. Kak jaja tag kan semua gambar tu kat FB dayah tau... Nak jugak, nak cuci... PLEASEEE....!!!!