Daisypath - Anniversary

Monday, January 2, 2012

Sekolah bermula !

Tahniah kepada adik-adik
yang berjaya bangun awal pada hari ini untuk ke sekolah ...
Buat budak-budak kat SMKPT ,
kang pukoi 2 angpa balik nohhh ~

Aku ?
Nope ...
I'm not going to school anymore ... dah 8teen dah punnn ...
Well ...
Kalau aku p sekolah balik pon sebab ada niat ...

Macam tadi ...
I went to school this morning ~
p hantar pengesahan nombor akaun kat Kak Zam ja ...
On the way nak kluar dari sekolah,
aku ternampak Cikgu Khairiza dalam kelas 5 Wawasan ~
Seriously,I miss her sooooo much !
*nak nangis boley dak?*
Of course ... I miss all of my teachers ~

" Dia pandai dah "  -Pn. Khairiza

Kalau blajaq ngan Cikgu Khairiza n tunjuk pandai or buat dunno
masa dia mengajar ... tu la ayat yg dia selalu guna ...
hahahaha~
hadooii ... rindunya saat2 blajaq Add.Math yg susah tahap bangang tu ~
Aku blajaq sampai sakit jiwa dan raga ...
Whatever happened masa tu,aku tetap mengharunginya ...
*tabah dan cekal la kononnya*

-----

Bosan pulak dok kat rumah nie ...
rasa macam nak p skolah balik ... aigo~

Muka dok kat rumah macam nie je :


mulut muncung time dok depan Webcam.

buat muka camni masa kat Tesco ... sebab asyik p Tesco ja~ =.="

muka terlebih excited bila on VACATION.

Muka masa taip every post in my blog. =.="


p/s: thnx to all my LOVE for making those faces ...
Seriously,semua ekspresi muka tu aku buat .
*awesome dak?*



Lots of Love,
MizMaknae.


No comments: