Daisypath - Anniversary

Wednesday, January 11, 2012

Terima kasih,Cikgu !


that's my BM teacher,
Pn. Siti Zabedah ...
the best teacher ever !
Awesome weii~

Hari ni,Cikgu Zabedah bersara ...
dia bersara awal sebab masalah kesihatan ...
Tahun lepas,cikgu bagitau kami macam tu ...
so sad cannot go to school today ...  ='(

huhuhu ... masih teringat lagi ayat2 dia kat aku masa awal tahun 2011 ...

Cikgu : " masuk2 kelas ja nampak anak Azmi,takdak muka lain ka ? "
Me : " Tahun 2011 la tahun terakhir anak Azmi nie...bila lagi cikgu nak tengok an... "
Cikgu : " hmmm..elok laa tu...taun depan cikgu bersara...sempat cikgu habiskan generasi Azmi. "
Me : *senyum sambil menaikkan kedua2 keningku*

Seriously teaching budak2 kelas sains tulen is not easy,
*but easier than taking care of kelas belakang*
tambah2 dipenuhi dengan perangai gila2 + degil cam kami ...
Cikgu Zabedah memang banyak bersabo dengan kami semua~
Siapa bising je dapat "tawaran" tumbukan Cikgu Zabedah bersama cincinnya yg besaq tu...
huhuhu~

Walaupun Cikgu tak sihat,dia tak pernah tunjuk kat kami ...
Dalam kelas selalu happy je ...
plus,selalu bagi nasihat kat kami ...
Dah tu,kalau bagi keja skolah ... pergghh~
walao we ! boley tersimpul urat2 jari-jemari dan tangan ...
Awesome weii~

Apa2 pun ... kami terra dalam BM pon sebab Cikgu...
*yaka terra?*

I still remember how I hate buat keja Komsas taun lepas ...
tsk~ dah la dapat novel yg agak bosan ...
*I don't read it ... aku dengar daripada kawan2 aku ja...hehe~*
Ada la hari2 tertentu kena buat latihan Komsas...
bosan gila! sampai boley hafal terus persoalan,sinopsis,pengajaran n bla bla bla...
Masa SPM pon dah tak baca buku rujukan Komsas sebab
dah muak n dah TERhafal punnn~
*hebat dok ?*
Cikgu sendiri cakap nak bagi kami buat latihan sampai termuntah...
and yes ! she was right. =)


Apa-apa pun,
thank you so much CIKGU SITI ZABEDAH.
I will NEVER forget you !
I love you CIKGU SITI ZABEDAH.

*BMW tuuu~Awesome weii~*


---

" The teacher who is indeed wise does not bid you to enter the house of his wisdom but rather leads you to the threshold of your mind. "




Lots of Love,
MizMaknae.