Daisypath - Anniversary

Friday, February 17, 2012

Ada apa dengan PIG ?



Aku bukan nak buat kontroversi murahan dengan meletakkan gambar babi nie.
Satu soalan ja nak tanya :
" Kenapa BABI dikategorikan sebagai perkataan mencarut sedangkan BABI tu binatang ? "

Ok la.. dah taknak cerita panjang2 pasal khinzir nie ...
Tujuan utama nak post cerita ni sebenarnya nak cerita pasal cikgu praktikal 4Bestari 2010.
Iqbal Naim namanya.

Bila Teacher Hema ( our 2010 english teacher ) kata ada cikgu praktikal yang akan 
ambil alih sementara waktu ... I was like this : " DAMN! "



Sejak pertama kali Cikgu Iqbal masuk kelas kami ...
aku dapat rasakan satu aura UNFRIENDLY dalam kelas tu ...
Otak kata " Ok! aku tak suka cikgu nie "
Hati pula kata " Sabo we~bagi la dia mengajo dulu "

Oh well~walau macam mana pun,apa yg otak aku cakap tu betol.
Seriously,dia memang boring ya amat !
and I don't like him ... not at all~
Disebabkan dia peminat Chelsea ... lagi la aku bertambah tak suka...
FYI,kami satu kelas peminat Manchester United.
bwahahaha!

Pernah sekali dia terkeluarkan perkataan B...A...B...I 
dalam kelas.
Story dia macam ni ...
Dia dah bahagi group untuk berlakon dalam kelas.
And yes~ ada satu group lelaki yang terhegeh2 xmau kluar berlakon,
then dia keluarkan perkataan tu.
Aku terkejut.
And then,the whole class make this sound :
" HAAA~HAAA~ "

Dia pernah cakap pasal politik dalam kelas.
FYI,aku memang tak suka politik so,
aku keluarkan novel P/S I LOVE YOU and read it ...

Apa-apa pun ... kenangan 2010 yg terbaik tu ...
pembuli cikgu praktikal paling hardcore = 4B 2010 ... awesome weii !
Walaupun dok kelas paling pandai tapi perangai agak jahat ~ hehe~

Tahniah sebab dah graduate !


Lots of Love,
MizMaknae.

No comments: