Daisypath - Anniversary

Wednesday, February 15, 2012

Bring the girls out !


Aku baru teringat janji aku nak cerita pasal semua budak2 5B ~
Yang lelaki sudah ... yang perempuan belom ...
ha~
la ni ... mai cek nak ceqita ...

Kita mulakan dengan 5B punya penolong ketua tingkatan .. anak Pak Non.
Nur Izzati :


- Jenis yang tak hipokrit ... kat kelas ka,kat rumah ka ... sama ja perangai dia.
- One of Budak Pandai dalam kelas.
- Diberi jawatan Pen.Ketua Tingkatan gara2 aku yang bersubahat dengan smua budak 5B soh pilih dia.
- Tinggi sikit daripada aku.
- Banyak mulut ... bagai burung murai dicabut ekor dengan sengaja.
- Kalau ketawa terlalu over,dia akan menjadi seperti orang yg menangis kematian org tersayang 
*ada paham ?*
- Rapat ngan Ummi ... budak2 Add.Math kan ... kena la rapat~ =.="
- Kelas senyap sikit kalau dia tak hadir
- Selalu dibuli oleh Apex.
- Sudah dimiliki ...

Next,
Ummi Hanik :


- Aku suka nama dia yang unik tu ... comel kan ?
- Dia sudah berpunya.
- Golongan Budak Pandai.
- Selalu dapat the highest score dalam Add.Math
- Suka menyanyi dalam senyap.
- Dulu a-te-lit ,bila dah jadi senior,dia bersara dari alam sukan.



Ok... yang sebelah kiri Farhana Harun,yang sebelah kanan tu Nadiah Anati.
Let's talk about  Cik Ana first :
- Ramai peminat.
- Sudah berpunya.
- Famous di kalangan kaum Adam.
- Born on the same day with me.
- Pendek
- Tak stabil ( Kaki kecik sgt )
- Pakar menghias nota2
- Subjek apa yang dia suka pun aku tak tau ... Physics kot...muahaha!
- Mempunyai suara yang comel.

Now...let's talk about Cik Anat :
- Ramai peminat jugak ... tapi sorang pon dia tak berkenan.
- Masih single n available,sapa2 berminat,contact aku... 
*apakah ini ? ni blog,bukan TV commercial*
- BFF aku :)
- Rajin tolong ibunya kat gerai bihun supnya.
- Sukakan Math.


Fatin Nabilah pulak :


- Yang pakai tudung putih,tersengih nampak gigi tu la Fatin Nabilah.
- Lebih dikenali dengan panggilan Kak Nab atau Jenab.
- Tukang jual nasi lemak dan kuih-muih dalam kelas.
*dia yang menyebabkan kami semua obesiti*
- bangga dengan KRS nya.
- Kerap dipaku dan dibuli.
- Skandal Ezam Amni,selalu berdua2an ... di tempat yg terang.


Seterusnya,Nur Asyiqin :
*pemalu orangnya,takmau kasi gambar dia*

- Budak paling kurus dalam kelas
- Tukang bawak kek.
- Selera makan agak kuat
- Golongan Budak Pandai
- Muka comel
- Ada skandal dengan anak Ustaz ... jeng3!
- Anak Khamis pon minat kat dia ...



Muka blur ni dimiliki oleh Nur Izzah Najihah :
- Rajin orangnya
- Perangai seperti seorang Ibu.
- Mempunyai suara yang lembut.
- Tak reti marah orang.
- Dikenali sebagai Jiah.
- Kuat berangan
- Suka buat muka mengantuk bila dok dalam kelas.


Giliran Geng Pengawas Perpustakaan pulak,better known as Geng Syiah :
*sebab depa 6 orang dok sekali,then pakai baju color kuning*

1. Fatin Hanani

- Gila Korea cam aku.
- Peminat #1 Xiah JunSu
- Aku selalu curik fail TVXQ dia secara senyap.

2. Nor Syakila

- Nama bapaknya sama ngan aku - Azmi Bin Bakar.Malangnya kami bukan siblings.
- Senyap sepi orangnya,

3. Nor Aida

- Suara lemah gemalai.


4. Asma Salsabila

- Comel macam aku...ngehehehe!

5. Izzate Izham

- Dikenali oleh guru2 kerana nama bapaknya,Izham.

6. Siti Nabilah

- Digelar Ustazah Rock oleh kami.


Last sekali ... AKU LA !

Nur Syazani :


- Mulut banyak.
- Pakar " pasang telinga "
- Pakar gossip.
- Semua groupwork untuk English subject akan diserahkan kepada aku.
*untung kan ada aku dalam group angpa...*
- Happy-go-lucky
- Tak suka bab2 kira-mengira.Aku tak sekepala ngan Math or Add.Math.
- Suka gila ngan English.
*subject paling mudah skor.*
- Tahun ni,sekali ja dapat markah tertinggi untuk BM.Kesian,kan ?
- suka sangat dengan KPOP.
*kerja spread KPOP dalam kelas dan mission itu berjaya*
- Suka jodohkan orang.


Tu je la untuk hari ni ...
nanti aku cerita pulak macam mana kami layan seorang guru praktikal
sehingga dia mengeluarkan perkataan B*** masa kami form 4.
Oh yeah~the background music ... I've decided to go back to Block B's song...ngehehe~




Lots of Love,
MizMaknae.














2 comments:

Hakimy Zamri said...

waaa..hebat laa hang jaja..semua personaliti diorang hg tau :D hahaha..kem salam kat depa ek :D hahaha..

TheMaknae SYAZANee said...

dah 5 taun bersama .. mesti la tau~huhu~