Daisypath - Anniversary

Saturday, March 3, 2012

Kenduri depan rumah.


Fuh ! Nasib baik tak pasang speaker ....
Kalu tak ... naya aku ~
Tak sempat pulak aku nk ambek gambo pengantin...
cellphone tinggal kat umah ...
Mentang2 la rumah dekat kan ...
Dan2 tinggal phone~ =.="

Congratz tu Pakcik Basit sebab dapat menantu .. teehee~
Encik Azmi bila lagi ? bwahahaha~
Anak dara Azmi mna yang akan kahwin dulu ? sama2 la kita menanti ye !
Makan sodap tadi ... boleh kira mewah la ... ada tart,ada apom balik n cendol ...
Apom balik dok depan pagar rumah ja ... sedap woo !
Nak lagi tapi malu nak mintak ...
Tart dia tak rasa lg .. Sat gi tengok Spongebob baru nak makan~
Jumpa cikgu kimia tadi,Cikgu Azdiah ...
Pandang dia dari belakang pon dah boleh kenal ~
Rindunya nak kena " paku " dengan dia ... sekali kena,terasa sedalam2 ke dasar lubuk jantung.
Kadang2 ayat yang tuju kt org lain pon boleh terasa ...
Sembang pendek je ngan cikgu ... Cikgu otw nak ambek lauk ...
Nak sembang lama2 sian pulak kt cikgu~ kelaparan pulak nnt ~
Aku ni kalau menyembang ngan orang mmg susah nak berhenti ... Maaf la ye~

Apa lagi ? apa lagi ?
Oh~ ya!
P.O dah keluar hopital !!!
Woot ~ suka3 ! Like3 !
Welcome back my cutie pie maknae !
Love u,Pyo JiHoon ~ :D



Lots of Love,
MizMaknae.


No comments: