Daisypath - Anniversary

Sunday, June 24, 2012

Dari Kedah ke Shah Alam

Dua hari yang penat...
Senang cita..minggu yg penat la~
20 Jun aku balik dari kem...21 Jun uruskan segala brg keperluan n dokumen2 penting...
22 Jun "terbang" p Shah Alam...Uruskan rumah sewa,n byrn untuk masuk MSU...Then lepak2 dgn family...
Sabtu petang keluar pulak...
Hari ni hari Ahad,keluar lagi...ayooo~

But today...mmg best la...dapat ronda KLCC dengan kakak n Mimi~
awesome moment !
Macam2 kami buat hari ni tapi makan la aktiviti yg paling bnyk kami lakukan...
Geng2 Indon yg menggedik kat sana habeh kena kutuk ngan kami...lawak kot depa tu~
Dah la fashion EPIC FAIL !
Kat tempat depa bley la depa kata style...kat sini~pergghhh! HANCUR SELEBUR-LEBURNYA!


My breakfast at KLCC...Karai Chicken Ramen~
My sis cakap pedas,but for me biasa2 saja pedasnya...

Then p melawat Kinokuniya~comel ja kedai tu..huhu~


I saw this book n I love it...haha~
comel kan ? :)

Then kami g tengok wayang..cita Madagascar 3...sumpah lawak gila !
Rugi sapa yg tak tengok lagi...gelak daripada mula sampai habis...
Sonya sgt comel okay~~~

*hangpa tgk dia mesti hangpa jatuh cinta macam King Julius jatuh cinta kat dia..hahaha!*

Dah takdak mood plak nak tulis panjang2...
apa2 pun,aku harap semua orang happy hari nie~


Lots of Love,
MizMaknae.




No comments: