Daisypath - Anniversary

Saturday, June 2, 2012

KLSN is waiting.

Last day of holiday...
Today,I'm going back to Kem Lagenda Seri Negeri (KLSN)...haishhh~
tak puas betul cuti 5 hari nie...hurrmm...
macam mana pun aku kena kembali ke sana~ =="
and yeah...Aku masih berkesempatan berjumpa dgn Encik Mata Cantik before dia p sambung blajar...yay!
I miss my group,Satay Kijang...the most awesome group in the most awesome class ever!
Rain sekarang ape cer pun aku tak tau...harap2 dia bahagia dgn pelajaran dia..bwahaha!


Tak sempat nak jumpa kawan2 aku kat sini...
Busy punya pasal...alter seluar la,beli baju la,beli makanan la...
Takdak rezeki kan...nak buat macam mana.
Alamatnya kena tunggu sampai aku tamat latihan la~
tunggu je la ye...nanti aku kembali.
I will miss my family n my cats... :')

Goodbye ya all ! 

Lots of Love,
MizMaknae.






No comments: