Daisypath - Anniversary

Sunday, July 15, 2012

Hidup.hidup~


THANK YOU KINOKUNIYA!
Finally~I got the novel I want ..hehehe~
this is for Introduction To Literature's class actually...
Ms.Amira suruh beli...

Yesterday memang jalan betul la..
mula2 g KLCC...
jumpa Amirul Azrin kat situ dgn kawan2 dia..haha~
rambut dia da lain sikit...

then g Berjaya Times Square...
xbuat pa pon saja jalan2...
nak shopping xdak duit~bukan xdak la..
cuma sekarang ni dalam proses penjimatan duit~
tunggu dapat MARA le alamatnya...


Mamat ni........
dia la yg buat aku tekezut beruk!
Mula2 kalih kepala ingatkan Jay Park ~
dua kali pandang...choi! bukan la!
Bila pikir balik kejadian ni....boley plak aku terpikir pasal Jay Park lepak kat BTS 
sambil baca chinese newspaper..lol~
Mentang2 la xdapat join MTV World Stage kelmarin...huhu~

*Jay Park kalu bley update twitter....kemain lagi~*

and yeah!
geng PLKN Kumpulan 2 Siri 9/2012 balik pada hari yang sama !


dan semua pakat berkumpul dalam satu GROUP..YAY!

Seronok ja depa dah habeh...
aku? kena repeat balik...awesome!
aku excited sebenarnya nak repeat balik..huhu~
sekurang2nya aku da tau apa nak buat bila sampai sana...
Dan aku da tau taktik nak main games dalam kelas..hahahaha!

*lol~pakat dok cari Geng delta xjumpa...mwahaha~padan muka!*


tu je la kot...nak cakap pasal kehidupan aku sekarang nie...
bertemu kita lagi di hari yang lain!


Lots of Love,
MizMaknae.





No comments: