Daisypath - Anniversary

Saturday, October 13, 2012

PLKN 2012 ( Part 5 )



MEDIC adalah tempat yang paling famous untuk orang2 yang nazak sakit ...
*nama pun medic...lol*

Yang tiap2 hari pegi pun ada ~ pelanggan setia gituhhh~
hahaha!
Setengah tu alasan dan kepura-puraan je lebih...
taknak buat latihan fizikal ~ tau sangat...
Bila hari cuti,sekoq pon x p medic ...
Asal hari ahad ja,ramai yang mencari medic...
Aku tak paham~kenapa ada yang terlebih rajin naik turun bukit hari2 semata2 nak ke medic?
Aku sakit tekak pun tak ingin nak p medic tu ...
Selama aku duduk kat kem ni,sekali ja aku masuk~tu pun sebab teman Ira p ambek ubat sakit tekak dia.
Abang medic sorang ni...muka dia........sebijik macam Amir Sofaz tu~
Serius sama ! 
Ira minat sungguh kat dia ... adoi~haha! for me~ takda effect pun...Ustaz Fadli lagi handsome + comel.
Nasib baik Ustaz dah kawin~tu pun ada niat nak tambah lagi.
"Ada lagi 3 kosong ni." <--- Aku ingat ayat Ustaz dalam surau hari tu.
Ustaz ni keGARANGan dia lain sikit...Tegas2 jugak,sense of humor tetap ada...
Dia lebih garang dengan budak lelaki la...Kalau yang tek reti hafal doa2 yang wajib hafal tu~habis! konfem rotan dia melekat di kaki or buntot~ :D
Pompuan tak kena rotan la~Wira ja yang kena.Kadang2 tergelak gak tengok depa kena tibai...haha!

Ha? Tertanya doa apa yg kena hafal ? Okay..aku habaq..Alah~semua yang basic2 ja..
Tak silap aku yang ni je la :

1. Niat solat Subuh,Zohor,Asar,Maghrib n Isyak
2. Tahiyat Akhir
3. Doa Qunut
4. Al-Fatihah

Alhamdulillah aku dah hafal semua ni...senang dan tenang hati ku sebab boleh kumpul
balik masa tido aku dalam surau...mwahaha!Tapi kena cover sikit la sebab Wira nampak...haha!

*buku ni banyak membantu dan menambah pengetahuan aku*


Fogging day paling frust sebab kena masa weekend...adoi !
Penat tau turun naik padang p padang kawad...
Ni sebab kes denggi la ni...Ada wirawati Bravo sorang kena demam denggi~
Nasib baik sembuh ... alhamdulillah ~

*sempat lagi pose...ngehehe~*

*Cik Sue n Cik Miza*

*oh rumah ku ~okay...bukan rumah...dorm ja*

Oh ya~hari tu dah post gambar air teh...hari ni post gambar makanan plak
TENGOK NI !


Sedap tak ? sedap tak ? hehe~ayam je la yg nmpk sedap kan?
Ye~credit goes to Apek Keong for this pic ...
Usually kalau hari minggu special sikit lauknya~
FYI,lauk kat PLKN sedap okay...hari2 dapat makan ikan n ayam.
Tengahari AYAM,malam IKAN-Tengahari IKAN,malam AYAM...
 Kadang2 ada jugak la yg complaint ... sayur ada ulat la,ikan keras la,nasik hangit la...
Sayur ada ulat tu sangat geli okay...ada Wirawati siam sampai termuntah gara2 ulat tu...
Aku tengok ulat tu~geli doe ! =="

end of part 5.


Lots of Love,
MizMaknae.







No comments: